just nu

Till skillnad från parkeringsplatsen och grusgången utanför mitt hus så har jag torka. Bloggtorka. Antingen är det mitt liv som är så jäkla intetsägande att det helt enkelt inte finns någonting att dela med sig av, eller så är det jag som inte lyckas behålla en tanke längre än en minut. Det lutar just nu åt det senare. Dagarna spenderas med att försöka plugga utvärderingsmetod, vilket, utan att överdriva nu, är det absolut tråkigaste jag någonsin har tvingats konfrontera. Och då har jag jobbat som telefonförsäljare på heltid, fastnat med tåget i Falköping, lyssnat på över en halvtimmes lång predikan på hård kyrkbänk och genomlidit HELA Wagners Valkyrian.
'
Jag har försökt få till ett litet inlägg angående snickersreklamen och det faktum att killen när han blir hungrig inte bara blir en diva, utan även mulatt, nu ett tag. Men jag kommer inte på något bra att skriva om det mer än det nyss nämnda.
'
Nu sitter både jag, pappa och katt i soffan. Och imorgon är det tisdag. Idag har jag ätit kyckling och premiärdruckit vatten bubblat med min nya sodastreamer. Känner mig lite urrig. Så är livet nu.

Kommentarer
Postat av: Doe

"here I am now, entertain me" (singelversion av smells like teen spirit om det inte klickade direkt) ar det som stammer in pa mitt liv. Kommer hem fran praktiken och orkar bara lagga mig i soffan och kolla pa true blood, som jag da och da maste pausa for att jag hoppas att nagonting kul ska handa,...but it doesn't.

2011-09-12 @ 23:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0